Lux Magical Beauty Αφρόλουτρο 400ml
Mε το αφρόλουτρο Lux Magical Beauty απολαύστε την αίσθηση μίας ακαταμάχητα απαλής επιδερμίδας. Ειδικά σχεδιασμένο με το ενυδατικό σύμπλεγμα SilkEssenceTM και φλοράλ νότες που χαρίζουν στο δέρμα σας διακριτικό άρωμα. Άρωμα εμπνευσμένο από μαύρη ορχιδέα και έλαιο άγριου κυπαρισσιού.
Χαρακτηριστικά
- Συσκευασία: 400ml.
- Άρωμα εμπνευσμένο από μαύρη ορχιδέα και έλαιο άγριου κυπαρισσιού.
- Lux Magical Beauty με φυσικούς για την επιδερμίδα ενυδατικούς παράγοντες.
- Οι φυσικοί ενυδατικοί παράγοντες μαζί με τη σύνθεση εισχωρούν βαθιά στην επιδερμίδα, και συνεργάζονται μαζί της για τη διατήρηση της φυσικής της υγρασίας.
- Χαρίστε στην επιδερμίδα σας αποδεδειγμένη φροντίδα που διαρκεί, με κάθε ντους.
- Ο πλούσιος αφρός του και το υπέροχο αγαπημένο άρωμα Lux Magical Beauty, σας προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία περιποίησης και αναζωογόνησης στο μπάνιο.
- Σέβεται το φυσικό pH της επιδερμίδας.
- Με κλινικά αποδεδειγμένη απαλότητα.
- Είναι υποαλλεργικό.
- Δερματολογικά ελεγμένο.
- Κατάλληλο για καθημερινή χρήση.
- Υπέροχο άρωμα που διαρκεί.
- Σε περίπτωση επαφής με τα μάτια ξεπλύνετε αμέσως.
Δείτε όλα τα Αφρόλουτρα.
Unilever
Στη δεκαετία του 1890, ο William Hesketh Lever, ιδρυτής των Lever Brothers, έγραψε τις ιδέες του για το Sunlight Soap.
Το επαναστατικό του νέο προϊόν που βοήθησε στη διάδοση της καθαριότητας και της υγιεινής στην βικτοριανή Αγγλία.
Το σύνθημα ήταν να κάνει την καθαριότητα συνηθισμένη, να μειωθεί η εργασία για τις γυναίκες, να προωθήσει την υγεία και να συμβάλει στην προσωπική ελκυστικότητα, ώστε η ζωή να είναι πιο ευχάριστη και ανταμείβοντας για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας ».
Αυτή η αίσθηση του σκοπού και της αποστολής ήταν πάντα μέρος της κουλτούρας του Unilever. Στον 21ο αιώνα, εξακολουθεί να βοηθάει τους ανθρώπους να φαίνονται καλά, να αισθάνονται καλά και να βγαίνουν περισσότερο νικητές στη ζωή.
Η Unilever είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο. Παράγει και διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα σε περισσότερες από 190 χώρες.
Καθημερινά, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας για να δείχνουν όμορφα, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού της γης επιλέγει οικιακά προϊόντα κορυφαίων επωνυμιών, όπως Lipton, Knorr, Dove και Hellmann’s, αλλά και τοπικές δημοφιλείς μάρκες, όπως Bango στην Ινδονησία και Suave στις ΗΠΑ. Δεκατρείς από τις κορυφαίες 50 μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι ιδιοκτησία της Unilever.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.