Dove Original Κρεμοσάπουνο 250ml
Το Dove original κρεμοσάπουνο καθαρίζει τα χέρια σας με μία ειδική σύνθεση, εμπλουτισμένη με ¼ ενυδατικής κρέμας, που σας αφήνει με απαλό και λείο δέρμα. Για να μεταμορφώσετε το καθημερινό πλύσιμο σε μία πράξη ομορφιάς για το δέρμα, βάλτε μία δόση από το Dove Original στα χέρια και κάντε πλούσιο αφρό πριν τα ξεπλύνετε.
Χαρακτηριστικά
- Η αγνή σύνθεση των κρεμοσάπουνων Dove, αναζωογονεί την επιδερμίδα των χεριών σας αφήνοντας τα υπέροχα και καθαρά.
- Το υγρό σαπούνι με βελτιωμένη φόρμουλα βοηθά στην παροχή της απαραίτητης καθημερινής φροντίδας στα χέρια σας ενώ τα πλένετε.
- Αφήνει ένα απίστευτα μαλακό, απαλό χέρι.
- Η ιδανική τιμή του pH είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος.
- Ξέρατε ότι με το σωστό κρεμοσάπουνο μπορείτε να μετατρέψετε το πλύσιμο των χεριών σε μια ευκαιρία να τα φροντίσετε; Το κρεμοσάπουνο θα πρέπει να βοηθά το δέρμα σας να παραμένει λείο και απαλό. Για αυτό το λόγο δημιουργήθηκε το Dove original κρεμοσάπουνο.
Δείτε όλα τα Κρεμοσάπουνα.
Unilever
Στη δεκαετία του 1890, ο William Hesketh Lever, ιδρυτής των Lever Brothers, έγραψε τις ιδέες του για το Sunlight Soap.
Το επαναστατικό του νέο προϊόν που βοήθησε στη διάδοση της καθαριότητας και της υγιεινής στην βικτοριανή Αγγλία.
Το σύνθημα ήταν να κάνει την καθαριότητα συνηθισμένη, να μειωθεί η εργασία για τις γυναίκες, να προωθήσει την υγεία και να συμβάλει στην προσωπική ελκυστικότητα, ώστε η ζωή να είναι πιο ευχάριστη και ανταμείβοντας για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας ».
Αυτή η αίσθηση του σκοπού και της αποστολής ήταν πάντα μέρος της κουλτούρας του Unilever. Στον 21ο αιώνα, εξακολουθεί να βοηθάει τους ανθρώπους να φαίνονται καλά, να αισθάνονται καλά και να βγαίνουν περισσότερο νικητές στη ζωή.
Η Unilever είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο. Παράγει και διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα σε περισσότερες από 190 χώρες.
Καθημερινά, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας για να δείχνουν όμορφα, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού της γης επιλέγει οικιακά προϊόντα κορυφαίων επωνυμιών, όπως Lipton, Knorr, Dove και Hellmann’s, αλλά και τοπικές δημοφιλείς μάρκες, όπως Bango στην Ινδονησία και Suave στις ΗΠΑ. Δεκατρείς από τις κορυφαίες 50 μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι ιδιοκτησία της Unilever.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.