Proderm Πράσινο Σαπούνι Υγρό Πιάτων 500ml
Proderm με πράσινο σαπούνι για το πλύσιμο των βρεφικών σκευών. Το υγρό πιάτων Proderm είναι ειδικά μελετημένο ώστε να συνδυάζει την απαλότητα του πράσινου σαπουνιού με την αποτελεσματικότητα στον καθαρισμό κάθε σκεύους.
Χαρακτηριστικά
- Συσκευασία: 500ml.
- Κάθε σταγόνα του Proderm χαρίζει καθαριστική δύναμη που διαρκεί στο πλύσιμο των πιάτων σας.
- Η συμπυκνωμένη σύνθεσή του διαλύει τα λίπη στη στιγμή προσφέροντας εκθαμβωτική καθαριότητα.
- Το Proderm υγρό πιάτων έχει τόσο συμπυκνωμένη σύνθεση που χρειάζεστε μόνο 1-2 σταγόνες σε κάθε πλύση.
- Για την αποφυγή της δημιουργίας βακτηρίων, ξεπλένεται το σφουγγάρι μετά από κάθε πλύσιμο, ρίξτε 1-2 σταγόνες από το υγρό πιάτων και πιέστε το σφουγγάρι για να δημιουργηθεί αφρός.
- Αποτελεσματικό καθάρισμα, διαλύει εντελώς τα υπολείμματα φαγητού.
- Η συμπυκνωμένη του σύσταση διαλύει τα λίπη στη στιγμή χαρίζοντας εκθαμβωτική καθαριότητα.
- Σαπουνάδα που διαρκεί πολύ με μία μόνο σταγόνα.
Δείτε όλα τα Απορρυπαντικά Πιάτων.
Unilever
Στη δεκαετία του 1890, ο William Hesketh Lever, ιδρυτής των Lever Brothers, έγραψε τις ιδέες του για το Sunlight Soap.
Το επαναστατικό του νέο προϊόν που βοήθησε στη διάδοση της καθαριότητας και της υγιεινής στην βικτοριανή Αγγλία.
Το σύνθημα ήταν να κάνει την καθαριότητα συνηθισμένη, να μειωθεί η εργασία για τις γυναίκες, να προωθήσει την υγεία και να συμβάλει στην προσωπική ελκυστικότητα, ώστε η ζωή να είναι πιο ευχάριστη και ανταμείβοντας για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας ».
Αυτή η αίσθηση του σκοπού και της αποστολής ήταν πάντα μέρος της κουλτούρας του Unilever. Στον 21ο αιώνα, εξακολουθεί να βοηθάει τους ανθρώπους να φαίνονται καλά, να αισθάνονται καλά και να βγαίνουν περισσότερο νικητές στη ζωή.
Η Unilever είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο. Παράγει και διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα σε περισσότερες από 190 χώρες.
Καθημερινά, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας για να δείχνουν όμορφα, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού της γης επιλέγει οικιακά προϊόντα κορυφαίων επωνυμιών, όπως Lipton, Knorr, Dove και Hellmann’s, αλλά και τοπικές δημοφιλείς μάρκες, όπως Bango στην Ινδονησία και Suave στις ΗΠΑ. Δεκατρείς από τις κορυφαίες 50 μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι ιδιοκτησία της Unilever.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.