Aim Classic Fresh Οδοντόβουρτσα
Aim Classic Fresh για όσους επιθυμούν μια κλασική & ευέλικτη οδοντόβουρτσα με ‘εξερευνητική’ δράση. Στρογγυλεμένες ίνες για πιο απαλό βούρτσισμα και προφίλ θυσάνων για καλύτερη πρόσβαση ανάμεσα στα δόντια. ‘Έξυπνη’ επιφάνεια καθαρισμού γλώσσας, σχεδιασμένη να απομακρύνει από αυτή βακτήρια, που αποτελούν μία από τις βασικές αιτίες της κακοσμίας του στόματος
Χαρακτηριστικά
- Κεφαλή μικρού μεγέθους με διασταυρούμενες και ανισοϋψείς ίνες, για να εισχωρεί στις πτυχώσεις που σχηματίζουν γειτονικά δόντια, ώστε να αφαιρεί πλάκα και υπολείμματα τροφών από αυτά τα δύσκολα σημεία.
- Σχεδιασμένη να προσφέρει αποτελεσματικό καθαρισμό που βοηθά στην προστασία από την τερηδόνα, τη συσσώρευση λεκέδων και τη δυσάρεστη αναπνοή.
- Έχει θυσάνους πολλαπλών γωνιών για να καθαρίζει ανάμεσα στα δόντια απομακρύνοντας την πλάκα και προστατεύοντας από την τερηδόνα.
- Επίσης, βοηθά στη στίλβωση των δοντιών και τη πρόληψη των λεκέδων.
- Η κεφαλή σχεδιασμένη με ραβδώσεις βοηθά στο καθαρισμό της γλώσσας και προστατεύει από τη δυσάρεστη αναπνοή.
- Η ΑΙΜ διαθέτει μια πλήρη επιστημονική σειρά προϊόντων για την ολοκληρωμένη προστασία των δοντιών και τη διατήρηση της καλής στοματικής υγείας.
- Τα προϊόντα της ΑΙΜ είναι ένα αποτέλεσμα συνεχών και συστηματικών ερευνών που διεξάγονται στα υπερσύγχρονα ερευνητικά εργαστήρια της Unilever στο Port Sunlight.
- Σε συνεργασία με τις οδοντιατρικές σχολές των μεγαλύτερων πανεπιστημίων, καθώς και με ερευνητικά εργαστήρια της Unilever σε άλλες χώρες.
- Η ΑΙΜ είναι μια μάρκα που εμπιστεύονται εκατομμύρια Έλληνες καταναλωτές και οδοντίατροι πάνω από 20 χρόνια.
Δείτε όλες τις Οδοντόβουρτσες.
Unilever
Στη δεκαετία του 1890, ο William Hesketh Lever, ιδρυτής των Lever Brothers, έγραψε τις ιδέες του για το Sunlight Soap. Το επαναστατικό του νέο προϊόν που βοήθησε στη διάδοση της καθαριότητας και της υγιεινής στην βικτοριανή Αγγλία.
Το σύνθημα ήταν να κάνει την καθαριότητα συνηθισμένη, να μειωθεί η εργασία για τις γυναίκες, να προωθήσει την υγεία και να συμβάλει στην προσωπική ελκυστικότητα, ώστε η ζωή να είναι πιο ευχάριστη και ανταμείβοντας για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας ».
Αυτή η αίσθηση του σκοπού και της αποστολής ήταν πάντα μέρος της κουλτούρας του Unilever. Στον 21ο αιώνα, εξακολουθεί να βοηθάει τους ανθρώπους να φαίνονται καλά, να αισθάνονται καλά και να βγαίνουν νικητές στη ζωή.
Η Unilever είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο. Παράγει και διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα σε περισσότερες από 190 χώρες.
Καθημερινά, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα για να δείχνουν όμορφοι, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού της γης επιλέγει οικιακά προϊόντα κορυφαίων επωνυμιών, όπως Lipton, Knorr, Dove και Hellmann’s, αλλά και τοπικές δημοφιλείς μάρκες, όπως Bango στην Ινδονησία και Suave στις ΗΠΑ. Δεκατρείς από τις κορυφαίες 50 μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι ιδιοκτησία της Unilever.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.