Aim Anti-Plaque Οδοντόβουρτσα
Για όσους θέλουν μια οικονομική οδοντόβουρτσα, η Aim Anti-Plaque οδοντόβουρτσα απομακρύνει αποτελεσματικά τα υπολείμματα τροφών και την πλάκα.
Χαρακτηριστικά
- To “κυματιστό” προφίλ θυσάνων βοηθά στον καθαρισμό των δοντιών και στην αποτελεσματικότερη απομάκρυνση της πλάκας από τα μεσοδόντια διαστήματα.
- Κλινική μελέτη διάρκειας 4 εβδομάδων και με συμμετοχή 55 ατόμων έδειξε ότι στα μεσοδόντια διαστήματα η πλάκα μειώθηκε κατά δεκαπέντε τοις εκατό.
- Μια οδοντόβουρτσα σχεδιασμένη να προσφέρει αποτελεσματικό καθαρισμό που βοηθά στην προστασία από την τερηδόνα, τη συσσώρευση λεκέδων και τη δυσάρεστη αναπνοή.
- Έχει θυσάνους πολλαπλών γωνιών για να καθαρίζει ανάμεσα στα δόντια απομακρύνοντας την πλάκα και προστατεύοντας από την τερηδόνα.
- Επίσης, βοηθά στη στίλβωση των δοντιών και τη πρόληψη των λεκέδων.
- Η κεφαλή σχεδιασμένη με ραβδώσεις βοηθά στο καθαρισμό της γλώσσας και προστατεύει από τη δυσάρεστη αναπνοή.
Δείτε όλες τις Οδοντόβουρτσες.
Unilever
Στη δεκαετία του 1890, ο William Hesketh Lever, ιδρυτής των Lever Brothers, έγραψε τις ιδέες του για το Sunlight Soap. Το επαναστατικό του νέο προϊόν που βοήθησε στη διάδοση της καθαριότητας και της υγιεινής στην βικτοριανή Αγγλία.
Το σύνθημα ήταν να κάνει την καθαριότητα συνηθισμένη, να μειωθεί η εργασία για τις γυναίκες, να προωθήσει την υγεία και να συμβάλει στην προσωπική ελκυστικότητα, ώστε η ζωή να είναι πιο ευχάριστη και ανταμείβοντας για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας ».
Αυτή η αίσθηση του σκοπού και της αποστολής ήταν πάντα μέρος της κουλτούρας του Unilever. Στον 21ο αιώνα, εξακολουθεί να βοηθάει τους ανθρώπους να φαίνονται καλά, να αισθάνονται καλά και να βγαίνουν νικητές στη ζωή.
Η Unilever είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο. Παράγει και διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα σε περισσότερες από 190 χώρες.
Καθημερινά, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα για να δείχνουν όμορφοι, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού της γης επιλέγει οικιακά προϊόντα κορυφαίων επωνυμιών, όπως Lipton, Knorr, Dove και Hellmann’s, αλλά και τοπικές δημοφιλείς μάρκες, όπως Bango στην Ινδονησία και Suave στις ΗΠΑ. Δεκατρείς από τις κορυφαίες 50 μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι ιδιοκτησία της Unilever.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.