Herbal Essences Volume Orange Scent Σαμπουάν 350ml
Το Σαμπουάν Herbal Essences Volume Orange Scent αναζωογονεί σε βάθος τα λεπτά μαλλιά, ενώ διαθέτει ένα ζωηρό άρωμα εσπεριδοειδών που χαρίζει ενέργεια. Η vegan σύνθεση χωρίς σιλικόνη, με συστατικά φυτικής προέλευσης και αιθέρια έλαια πορτοκαλιού και λεμονιού από τη Νότια Ιταλία, δημιουργεί έναν ανάλαφρο, φυσικό αφρό που καθαρίζει σε βάθος, ενισχύει τον όγκο, ανανεώνει την όψη των μαλλιών σε κάθε λούσιμο, προσφέροντας αναζωογονητική δράση από τη ρίζα έως τις άκρες. Κάθε συστατικό φυσικής προέλευσης επιλέγεται με προσοχή, φέρνοντας όλες τις ευεργετικές ιδιότητες των βοτάνων στην καθημερινή σας περιποίηση.
Χαρακτηριστικά
- Το Herbal Essences Volume Orange Scent είναι ένα σαμπουάν ενενήντα τοις εκατό φυσικής προέλευσης με φυσικά συστατικά και ενεργά αντιοξειδωτικά, που βοηθά στον καθαρισμό και την προστασία των μαλλιών σας.
- Το σαμπουάν Herbal Essences βοηθά στην αναδόμηση της απαλότητας των μαλλιών.
- Αυτό το σαμπουάν δεν περιέχει παραμπέν, είναι χωρίς γλουτένη και δεν περιέχει χρωστικές ουσίες.
- Έχει ένα ισορροπημένο PΗ και επομένως είναι επίσης κατάλληλο για έγχρωμες τρίχες.
- Πλέον, σε συνεργασία με τη Royal Botanic Gardens, Kew, μια παγκόσμια αρχή για τα φυτά, προωθούνε τη χρήση αληθινών βοτάνων.
- Η Herbal Essences πιστεύει στην επίδραση της φύσης στην ομορφιά.
- Το Herbal βοηθά τα μαλλιά να αποκαταστήσουν τη φυσική τους ισορροπία υγρασίας.
Δείτε όλα τα Σαμπουάν.
P&G
Ιδρυτές της πολυεθνικής υπήρξαν το 1837 οι William Procter και James Gamble.
Οι δύο τους δημιούργησαν μια μικρή αρχικά εταιρεία παραγωγής σαπουνιών και κεριών. Οι δυο τους ενδεχομένως ποτέ να μην είχαν συναντηθεί ή πολύ περισσότερο να είχαν δημιουργήσει μια κολοσσιαία πολυεθνική αν δεν είχαν παντρευτεί δύο αδελφές. Τις Olivia και Elizabeth Norris. Κάπως έτσι, οι δύο μπατζανάκηδες προχώρησαν μπροστά.
Στα 1887 η ίδια εταιρεία έκανε άλλη μια σημαντική καινοτομία. Υπήρξε Η πρώτη παγκοσμίως που εκχώρησε μετοχές στους εργαζόμενους της, ενώ πολλά χρόνια μετά, το 1924, και πάλι θα καινοτομήσει. Κι αυτό διότι υπήρξε η πρώτη και πάλι εταιρεία που έκανε έρευνα αγοράς για το τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες της.
Το 1941 δημιούργησε το πρώτο παγκοσμίως τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών.
Το 1955 δημιούργησε ένα προϊόν, την οδοντόκρεμα Crest, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Ιντιανάπολης.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.