Dove Nourishing Oil Care Σαμπουάν 250ml
Το Dove Nourishing Oil Care είναι ένας μοναδικός συνδυασμός μικρών σταγονιδίων ελαίων που απορροφώνται γρήγορα στα μαλλιά, ενυδατώνουν τα μαλλιά και ενισχύουν το θρεπτικό αποτέλεσμα χωρίς να αισθάνονται λιπαρότητα και βάρος.
Χαρακτηριστικά
- Το Dove Nourishing Oil Care βοηθά στην προστασία της κανονικής τρίχας από την καθημερινή φθορά.
- Αφήνει τα μαλλιά σας να νιώθουν μεταξένια και εύχρηστα καθημερινά.
- Συστατικά θρέφουν την επιφάνεια, βοηθώντας την τρίχα να αποκτήσει λάμψη και απαλότητα.
- Για καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιήστε το Dove Nourishing Oil Care σε καθημερινή βάση.
- Βοηθάει στην πρόληψη και στην ανοικοδόμησή των μαλλιών.
- Κάνει τα μαλλιά λαμπερά και γεμάτα ζωή.
- Φόρμουλα φροντίδας του προστατεύει και θρέφει τα μαλλιά.
- Αυξάνει την απαλότητα τους και τα αφήνει με μια λαμπρή λάμψη στο χρώμα.
- Υπέροχο άρωμα που διαρκεί.
- Απλώστε το σαμπουάν σε βρεγμένα μαλλιά, δημιουργήστε αφρό και ξεβγάλτε.
- Σε περίπτωση επαφής με τα μάτια ξεπλύνετε αμέσως.
- Ήπιο σαμπουάν Dove Nourishing Oil Care με ισορροπημένο pH για καθημερινή χρήση.
Δείτε όλα τα Σαμπουάν.
Unilever
Στη δεκαετία του 1890, ο William Hesketh Lever, ιδρυτής των Lever Brothers, έγραψε τις ιδέες του για το Sunlight Soap – το επαναστατικό του νέο προϊόν που βοήθησε στη διάδοση της καθαριότητας και της υγιεινής στην βικτοριανή Αγγλία.
Το σύνθημα ήταν να κάνει την καθαριότητα συνηθισμένη, να μειωθεί η εργασία για τις γυναίκες, να προωθήσει την υγεία και να συμβάλει στην προσωπική ελκυστικότητα, ώστε η ζωή να είναι πιο ευχάριστη και ανταμείβοντας για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας ».
Αυτή η αίσθηση του σκοπού και της αποστολής ήταν πάντα μέρος της κουλτούρας του Unilever. Στον 21ο αιώνα, εξακολουθεί να βοηθάει τους ανθρώπους να φαίνονται καλά, να αισθάνονται καλά και να βγαίνουν περισσότερο νικητές στη ζωή.
Η Unilever είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο. Παράγει και διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα σε περισσότερες από 190 χώρες.
Καθημερινά, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας για να δείχνουν όμορφα, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού της γης επιλέγει οικιακά προϊόντα κορυφαίων επωνυμιών, όπως Lipton, Knorr, Dove και Hellmann’s, αλλά και τοπικές δημοφιλείς μάρκες, όπως Bango στην Ινδονησία και Suave στις ΗΠΑ. Δεκατρείς από τις κορυφαίες 50 μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι ιδιοκτησία της Unilever.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.