Dove Hydrate Αφρόλουτρο 720ml
Το αφρόλουτρο Dove Hydrate είναι κατασκευασμένο με 0% θειικά SLES, ώστε να καθαρίζει απαλά το δέρμα σας χωρίς να αφαιρεί τη φυσική του υγρασία. Αφήνοντάς το απαλό και λείο αμέσως μετά το ντους.
Χαρακτηριστικά
- Φτιαγμένο με 100% ήπια καθαριστικά και 0% θειικά SLES για μια ενυδατική εμπειρία στο ντους.
- Ένα μοναδικό μίγμα ενυδατικών συστατικών εμπλουτισμένων με φυσικά για την επιδερμίδα λιπίδια.
- Απορροφούνται για να θρέψουν σε βάθος την εξωτερική στοιβάδα της επιδερμίδας καθώς πλένεστε.
- Η καθημερινή χρήση βοηθά την επιδερμίδα από το εσωτερικό, να ανακτήσει την ομορφιά της, για ομορφότερη επιδερμίδα σε βάθος χρόνου.
- Συσκευασία: 720ml.
Δείτε όλα τα Αφρόλουτρα.
Unilever
Στη δεκαετία του 1890, ο William Hesketh Lever, ιδρυτής των Lever Brothers, έγραψε τις ιδέες του για το Sunlight Soap – το επαναστατικό του νέο προϊόν που βοήθησε στη διάδοση της καθαριότητας και της υγιεινής στην βικτοριανή Αγγλία.
Το σύνθημα ήταν να κάνει την καθαριότητα συνηθισμένη, να μειωθεί η εργασία για τις γυναίκες, να προωθήσει την υγεία και να συμβάλει στην προσωπική ελκυστικότητα, ώστε η ζωή να είναι πιο ευχάριστη και ανταμείβοντας για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας ».
Αυτή η αίσθηση του σκοπού και της αποστολής ήταν πάντα μέρος της κουλτούρας του Unilever. Στον 21ο αιώνα, εξακολουθεί να βοηθάει τους ανθρώπους να φαίνονται καλά, να αισθάνονται καλά και να βγαίνουν περισσότερο νικητές στη ζωή.
Η Unilever είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο. Παράγει και διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα σε περισσότερες από 190 χώρες.
Καθημερινά, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας για να δείχνουν όμορφα, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού της γης επιλέγει οικιακά προϊόντα κορυφαίων επωνυμιών, όπως Lipton, Knorr, Dove και Hellmann’s, αλλά και τοπικές δημοφιλείς μάρκες, όπως Bango στην Ινδονησία και Suave στις ΗΠΑ. Δεκατρείς από τις κορυφαίες 50 μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι ιδιοκτησία της Unilever.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.