Dove Deeply Nourishing Αφρόλουτρο 750ml
Το αφρόλουτρο Dove Idratante περιέχει φυσικούς για την επιδερμίδα ενυδατικούς παράγοντες για τη διατήρηση της φυσικής υγρασίας της επιδερμίδας
Χαρακτηριστικά
- Ήπιο στο μικροβίωμα της επιδερμίδα
- Dove Deeply Nourishing με φυσικούς για την επιδερμίδα ενυδατικούς παράγοντες.
- Ταυτόχρονα συνδυασμένο με φυσικούς και ήπιους καθαριστικούς παράγοντες, χωρίς SLES είναι ήπιο στο μικροβίωμα της επιδερμίδας την προστατευτική της ασπίδα.
- Οι φυσικοί ενυδατικοί παράγοντες μαζί με τη σύνθεση εισχωρούν βαθιά στην επιδερμίδα, και συνεργάζονται μαζί της για τη διατήρηση της φυσικής της υγρασίας.
- Χαρίστε στην επιδερμίδα σας αποδεδειγμένη φροντίδα που διαρκεί, με κάθε ντους.
- Απορροφούνται για να θρέψουν σε βάθος την εξωτερική στοιβάδα της επιδερμίδας καθώς πλένεστε.
- Η καθημερινή χρήση βοηθά την επιδερμίδα από το εσωτερικό, να ανακτήσει την ομορφιά της, για ομορφότερη επιδερμίδα σε βάθος χρόνου.
- Συσκευασία: 750ml.
Δείτε όλα τα Αφρόλουτρα.
Unilever
Στη δεκαετία του 1890, ο William Hesketh Lever, ιδρυτής των Lever Brothers, έγραψε τις ιδέες του για το Sunlight Soap – το επαναστατικό του νέο προϊόν που βοήθησε στη διάδοση της καθαριότητας και της υγιεινής στην βικτοριανή Αγγλία.
Το σύνθημα ήταν να κάνει την καθαριότητα συνηθισμένη, να μειωθεί η εργασία για τις γυναίκες, να προωθήσει την υγεία και να συμβάλει στην προσωπική ελκυστικότητα, ώστε η ζωή να είναι πιο ευχάριστη και ανταμείβοντας για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας ».
Αυτή η αίσθηση του σκοπού και της αποστολής ήταν πάντα μέρος της κουλτούρας του Unilever. Στον 21ο αιώνα, εξακολουθεί να βοηθάει τους ανθρώπους να φαίνονται καλά, να αισθάνονται καλά και να βγαίνουν περισσότερο νικητές στη ζωή.
Η Unilever είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο. Παράγει και διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα σε περισσότερες από 190 χώρες.
Καθημερινά, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας για να δείχνουν όμορφα, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού της γης επιλέγει οικιακά προϊόντα κορυφαίων επωνυμιών, όπως Lipton, Knorr, Dove και Hellmann’s, αλλά και τοπικές δημοφιλείς μάρκες, όπως Bango στην Ινδονησία και Suave στις ΗΠΑ. Δεκατρείς από τις κορυφαίες 50 μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι ιδιοκτησία της Unilever.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.