Axe Black Αφρόλουτρο 400ml
Το Axe Black αφρόλουτρο αποτελείται από ένα εκλεπτυσμένο και διακριτικό άρωμα, που συνδυάζει νότες από περγαμόντο, δεντρολίβανο και ξύλο κέδρου.
Χαρακτηριστικά
- Τα αρώματα του Axe είναι σχεδιασμένα για να προκαλούν το “Axe effect’” μαγνητίζοντας το γυναικείο φύλο και όχι τυχαία…
- Ο πλούσιος αφρός του και το υπέροχο αγαπημένο άρωμα Axe Black, σας προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία περιποίησης και αναζωογόνησης στο μπάνιο.
- Οι ομάδες έρευνας και ανάπτυξης της Unilever συνεργάζονται με τους πιο εξειδικευμένους ειδικούς στα αρώματα για να δημιουργήσουν προϊόντα Axe που κάνουν τους άνδρες να μυρίζουν και να νιώθουν υπέροχα.
- Τα αρώματα αυτά δεν αναπτύσσονται απλά σε ένα εργαστήριο.
- Κάθε άρωμα έχει δοκιμαστεί στο κοινό στόχο του Axe που δεν είναι άλλο από αληθινές, καθημερινές γυναίκες!
- Μαγευτικά, σαγηνευτικά αρώματα και προστασία βρείτε το δικό σας Axe!
- Το Axe είναι μια από τις πιο διαδεδομένες και πετυχημένες μάρκες στην ανδρική περιποίηση στον κόσμο.
- Η ήπια και περιποιητική φόρμουλα του Axe Black δημιουργεί αέρινο αφρό, που αφήνει την επιδερμίδα σας ευχάριστα απαλή.
Δείτε όλα τα Αφρόλουτρα.
Unilever
Στη δεκαετία του 1890, ο William Hesketh Lever, ιδρυτής των Lever Brothers, έγραψε τις ιδέες του για το Sunlight Soap.
Το επαναστατικό του νέο προϊόν που βοήθησε στη διάδοση της καθαριότητας και της υγιεινής στην βικτοριανή Αγγλία.
Το σύνθημα ήταν να κάνει την καθαριότητα συνηθισμένη, να μειωθεί η εργασία για τις γυναίκες, να προωθήσει την υγεία και να συμβάλει στην προσωπική ελκυστικότητα, ώστε η ζωή να είναι πιο ευχάριστη ανταμείβοντας τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της.
Αυτή η αίσθηση του σκοπού και της αποστολής ήταν πάντα μέρος της κουλτούρας του Unilever. Στον 21ο αιώνα, εξακολουθεί να βοηθάει τους ανθρώπους να φαίνονται καλά, να αισθάνονται καλά και να βγαίνουν περισσότερο νικητές στη ζωή.
Η Unilever είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο. Παράγει και διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα σε περισσότερες από 190 χώρες.
Καθημερινά, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα της για να δείχνουν όμορφοι, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού της γης επιλέγει οικιακά προϊόντα κορυφαίων επωνυμιών, όπως Lipton, Knorr, Dove και Hellmann’s, αλλά και τοπικές δημοφιλείς μάρκες, όπως Bango στην Ινδονησία και Suave στις ΗΠΑ. Δεκατρείς από τις κορυφαίες 50 μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι ιδιοκτησία της Unilever.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.