The Bulldog Brown Eco Τζιβάνες
Οι The Bulldog Brown Eco τζιβάνες είναι κατασκευασμένες για ένα εύκολο ρολάρισμα.
Χαρακτηριστικά
- Διαστάσεις: 60mm x 20mm.
- Μέγεθος: Μεσαίο.
- Ακατέργαστες τζιβάνες.
- Το κάθε τεμάχιο περιέχει 33 τζιβάνες.
- Συσκευασία 50 τεμαχίων.
- Οι ιδιαίτερα απορροφητικές του ίνες προσδίδουν στο κάπνισμα την τέλεια απόλαυση.
- Έντονη γεύση.
- Πρωτοποριακό φιλτράρισμα.
- Χωρίς χλώριο.
- Χωρίς πρόσθετα.
- Χωρίς χημικά.
- Έντονη γεύση.
Δείτε όλες τις Τζιβάνες.
The Bulldog
Η ιστορία του The Bulldog ξεκινά το 1974, στη μέση της περιοχής του Άμστερνταμ στα κόκκινα φανάρια. Όταν ο Henk de Vries έγινε 24 χρονών, κληρονόμησε το κατάστημα sex του πατέρα του. Πολύ σύντομα ήταν κουρασμένος από τις παράξενες επιθυμίες των πελατών ώσπου μια μέρα αποφάσισε να κλείσει το κατάστημα.
Οπλισμένος με προοδευτικές ιδέες και εξαιρετική διαίσθηση, δημιούργησε ένα μέρος όπου όλοι είναι ευπρόσδεκτοι. Ένας τόπος όπου οι άνθρωποι μπορούν να απολαύσουν το προνόμιο να είναι οι ίδιοι: Το Bulldog coffeeshop. Εμπνευσμένος από το σκυλί του την εποχή εκείνη, ένα μπουλντόγκ με το όνομα Joris. Ακόμη και το λογότυπο της εταιρείας ήταν εμπνευσμένο από τον Joris με ένα σχέδιο του κεφαλιού του. Όταν ο Henk άνοιξε το coffeeshop του Bulldog (επίσης γνωστό ως Nr90) ήταν απλά ένα υπόγειο με μερικά τραπέζια όπου οι πελάτες έπαιζαν διάφορα παιχνίδια. Στην αρχή οι κύριοι πελάτες ήταν οι κάτοικοι των κόκκινων φαναριών.
Το μπουλντόγκ είναι στην πραγματικότητα το πρώτο coffeeshop που υπήρχε. Αυτό σημαίνει ότι ο όρος “coffeeshop” όπως το γνωρίζουμε σήμερα για το Άμστερνταμ, επινοήθηκε από τον Henk. Αλλά γιατί χρησιμοποίησε τον όρο coffeeshop, ενώ ο «καφές» δεν είναι ο λόγος για τον οποίο έρχονται οι περισσότεροι επισκέπτες; Ο Henk de Vries απαντά σε αυτήν την ερώτηση για εμάς: «Ήθελα να φτιάξω τη σύνδεση με ένα καφέ, κατά τη γνώμη μου ότι ήταν σαν ένα καθιστικό για τους κατοίκους της γειτονιάς. Δεν επιτρέπονται κάποια πράγματα που έγιναν σε άλλα μέρη, όπως η πώληση μπύρας κάτω από τον πάγκο και η απόκρυψη ενός κουλοχέρη πίσω από την κουρτίνα που ήθελα να συλλάβει το συναίσθημα του καφέ, διατηρώντας την ατμόσφαιρα ενός καθιστικού. Ταυτόχρονα, θέλησα να αποκτήσω διεθνή χαρακτήρα στον τόπο, έτσι γεννήθηκε ο όρος “coffeeshop”.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.